piatok 22. augusta 2014

Mostanában

Rég nem írtam Panniról, márpedig ez egy családi blog, úgyhogy mostanában:

- Panni egyre jobban beszél, bár néha csak én értem, mit mond:) Kis kotnyeles lesz, az biztos. Maja a méhecskéből megtanulta, hogy segíccsíg (így csallóköziesen), és használja is, ha valami nem megy neki. Négy szavát szerintem sosem felejtem: gogi - köri, szupi - lufi, ipki - kifli, opko - homok.

- néha-néha jól odacsap nekünk vagy a babáinak egy dádá kíséretében. Ha rákérdezünk, miért tette, ártatlan pofival ránk néz: légy!

- a testrészeit így hívja: hasa, keze, lába, Barney farka.

- Imádja a spagettit, főleg a szójababot, azt az ujjaival halássza ki.

- A bilizés még nem nagyon megy, bár ma reggel besikerült egy kis csuri a bilibe, és a wc-be kakilt. A puki viszont mindig a wc-be megy. Ma a fürdőkádból is kétszer rohantunk a wc-re. Remélem ez már azt jelentki, hogy hamarosan a pisit is megmondja.

- kapott egy plüss Barneyt, ez a mese még mindig menő nála. Az alvómacijával együtt most már Barneyt is cipeli mindenhova.




- a legújabb kedvenc játék a kupak... Anna unokatesómnak gyűjtjük őket. Panni kiválogatja belőle azokat, ami Peti üvegéről való (cola), és ami az ő vizes üvegéről (lucka).



- kicsit félős, ha emberekkel, gyerekekkel találkozik. Mindig bebújik a lábaim közé, vagy a macijával takarja a szemét.

Jó napjaink vannak mostanában. Tegnap a játszótéren találkoztam egy volt kollegámmal, nem is tudtam, hogy gyereke van, azt sem, hogy ezen a részen lakik Pozsonyban. Kislánya két hónappal idősebb Panninál. Azt mondta, meg sem ismertelek, régebben sokkal vékonyabb voltál. Bakker. A lakással is haladunk, már kifizettük az ablakokra az előleget, 2-3 hét múlva jönnek beszerelni. Aztán jöhet a kiskölök szobája:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára